20 Mart 2010 Cumartesi

Hakkımızda

Facebook Twitthis Furl Ceren Erdem

Mutfağa lise yıllarından beri ilgili olan biriyim ben aslında ama kendimi çok geliştiremememin en büyük nedeni çalışan biri olmam ve annemle yaşıyor olmam. Annem gibi güzel yemekler yapan biri varken evde, yorgun argın yemek yapmak için mutfağa gitmek yerine annemin güzel yemeklerinden yemeyi tercih ederdim hep. Ama çok güzel etli yaprak sarması yapan abi, dillere destan et yemekleri pişiren baba, hamur işlerinde “benim” diyen pastacılara taş çıkaran anneden oluşan bir ailenin ferdi olarak, artık mutfaktan daha fazla uzak kalamayacağımı anladım. Aileden gelen bir yetenek olduğunu söyleyerek böbürlenmeyeceğim :) sadece mutfakta kendimi mutlu hissediyorum ve yemek yaparak rahatlıyorum. Kendimi mutlu etmek adına yaptığım yemeklerin tarifleri eğer birileri tarafından okunur, denenir ve beğenilirse ne mutlu bana.
Yemek yapmayı sevdiğim kadar yemeyi de çok seviyorum tabii ve damak tadımın zamanla geliştiğini hissediyorum. Tatmam dediklerimi tadar olduğum, “bu yemeyi yaparken nasıl bir malzeme kullanmışlar acaba” dediğim andan yemeklerle ilgili görüşmelerimi de blogda paylaşmaya karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder